wtorek, 19 marca 2013

Nowa książka!

Wczoraj wygrałam książkę "Królewski wygnaniec" w jednym z konkursów na http://lubimyczytac.pl/
Wcześniej wygrałam (wiem, wiem, powtórzenie) "Przez burze ognia", która już znalazła miejsce na mej półce.
Oto moja nagroda:


Musiałam się pochwalić, tak, mam świadomość, że jestem niezwykle "skromna", ale taki już jest mój charakter. Po prostu bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać, aż postawię tą książkę na mojej półce.

Każdy, kto kocha książki fantasy (czyli również ja) powinien przeczytać tę powieść. Mam nadzieję, że będzie się wspaniale przerzucać strony tej lektury.

Zachęcam wszystkich, by brali udział w tych konkursach, bo naprawdę warto. Można wygrać wspaniałe nagrody!

Jeśli chcielibyście przeczytać moje opowiadanie, w którym miałam napisać, dlaczego książki fantasy, choć często oparte na tych samych schematach, tak świetnie się sprzedają, możecie je zobaczyć TUTAJ Oczywiście ja to "Roue", jak tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.