niedziela, 8 lutego 2015

Zombie Apocalypse Book Tag :)


Może niektórzy wiedzą, co dzisiaj wam zaprezentuję :) W tym tagu chodzi o to, by stworzyć swoją drużynę do walki z zombie. Jej członkowie to oczywiście książkowe charaktery :)

  1. Wybieramy pięć książek.
  2. Wybieramy/losujemy kolejność książek.
  3. Otwieramy na dowolnej stronie.
  4. Pierwsze imię, które zobaczymy, będzie imieniem członka naszej drużyny.

Ja wybrałam następujące książki:
  • GONE: Niepokój
  • Nowa Ziemia
  • Gra o tron
  • Wirus
  • Gniew króla
Starałam się wybrać książki fantastyczne, której postacie najlepiej pasują do tego tagu i książki, których bohaterów najlepiej pamiętam. Starałam się również, by były dość znane.
Więc... losujemy!

Pierwsza książka to Gniew króla.


1. Osoba, która pierwsza zginie

Leo - w sumie nie podejrzewałabym, że Leo zginie, a wielkim zaskoczeniem jest to, że zginie pierwszy. Ale niezbyt go lubiłam, więc może być!




2. Osoba, której podstawisz nogę, żeby uciec przed zombie

Lily - szczerze mówiąc, trochę mi jej szkoda, przydałaby się w drużynie do walki z zombie. 




Kolejna książka to Gra o tron.


3. Pierwsza osoba, która zamieni się w zombie

Arya - jest to jedna z niewielu postaci z Gry o tron, której mogłabym zaufać! W dodatku bardzo ją lubiłam. No, ale przynajmniej jest to jedna z postaci z Gry o tron, której nie musiałabym się bardzo obawiać po przemianie w zombie.


4. Osoba, która podstawi nogę tobie, żeby uciec przed zombie

Ned - kurczę... nie spodziewałabym się tego, ale... no cóż... dzięki, Ned.




Następnie wylosowałam GONE: Zniknęli.


5. Drużynowy idiota

Jack - czyli Komputerowy Jack. Nie sądzę, żeby ktoś kiedykolwiek mógł go nazwać idiotą. 





6. Mózg drużyny

Sam - może nie jest on najbystrzejszy, ale sądzę, że mógłby opracować strategię. Jednak wolałabym, żeby mózgiem był ktoś inny...



Czwarta książka to Wirus.


7. Drużynowy medyk

Nora - była członkiem ekipy z Centrum Zwalczania i Prewencji Chorób, co brzmi dobrze. Według mnie mogłaby spokojnie poradzić sobie z zombie, a osadzenie jej w roli medyka jest chyba najodpowiedniejszym wyborem.



8. Ekspert od broni

Eph - wolałabym zobaczyć w tej kategorii Setriakiana, ale Eph też daje radę.




Ostatnia książka to Nowa Ziemia.


9. Awanturnik

Pressia - według mnie Pressia nie jest awanturniczką. Ale kto wie, jaka stałaby się, gdyby w jej świecie dodatkowo zaatakowały ją zombie.


10. Kapitan drużyny

Lyda - liczyłam, że to będzie El Capitan, ale lubię Lydę, choć nie wiem czy poradziłaby sobie z rolą kapitana drużyny. Przecież całe życie spędziła w Kopule i nie jest przyzwyczajona do życia w ciągłym strachu przed żywymi trupami.



Moja drużyna, z którą wyruszę przeciwko zombie jest... całkiem niezła. Może przeżyjemy przez kilka dni, tygodni, może nawet miesięcy. Chyba najbardziej zadowolona jestem z Nory i Epha, a Neda nawet nie będę komentować. Największą głupotą jest chyba nazwanie Jacka drużynowym idiotą :)

Bardzo dobrze się bawiłam przy robieniu tego tagu. Właśnie takich postów możecie się spodziewać w najbliższym czasie :)
Zachęcam do stworzenia swojej własnej drużyny do walki z zombie - jestem bardzo ciekawa, z kim wy będziecie walczyć!

4 komentarze:

  1. Oj Pressia awanturniczką? Nie bardzo... Jack to drużynowego idioty też mi nie pasuje. Zgadzam się, że do roli kapitana pasowałaby El Capitan. Lyda raczej by sobie nie poradziła :/ Świetny tag! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się spodobał ten tag :) To świetna zabawa :)

      Usuń
  2. Miło że również zrobiłaś ten tag, lubię je czytać czy oglądać. Tylko szkoda że nie czytałam żadnych z tych książek, wiadomo lepiej się to czyta gdy zna się bohaterów. :D
    Czekam na więcej tagów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita zabawa. Tak prosta, a jednak czasochłonna i przyjemna. Taki wspaniały umilacz czasu. Muszę podzielić się ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.